Primerament comunicar-vos que esteu tots convidats a visitar el nostre blog sempre que volgueu.
En segon lloc anunciar-vos que la nostre intenció és plasmar les idees filosòfiques explicades a classe aportant exemples dels temes treballats, i d'aquesta manera donar la possibilitat d'opinar sobre aquests temes. Per tant, ens agradarà molt que intervingueu a les nostres aportacions.
Finalment, esperem que les nostres opinions i explicacions us serveixin per poder entendre la filosofia, o si més no, poder refleccionar sobre temes que, encara avui dia, són difícils de comprendre.
Paula Torrents

Sonia Albizu
Andrea Salas


Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada