dimecres, 14 de novembre del 2012

PRESENTACIÓ

Benvinguts al nostre blog!

Primerament comunicar-vos que esteu tots convidats a visitar el nostre blog sempre que volgueu.

En segon lloc anunciar-vos que la nostre intenció és plasmar les idees filosòfiques explicades a classe aportant exemples dels temes treballats, i d'aquesta manera donar la possibilitat d'opinar sobre aquests temes. Per tant, ens agradarà molt que intervingueu a les nostres aportacions.

Finalment, esperem que les nostres opinions i explicacions us serveixin per poder entendre la filosofia, o si més no, poder refleccionar sobre temes que, encara avui dia, són difícils de comprendre.

Paula Torrents




Sonia Albizu










Andrea Salas



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada