dimecres, 14 de novembre del 2012

PRESENTACIÓ

Benvinguts al nostre blog!

Primerament comunicar-vos que esteu tots convidats a visitar el nostre blog sempre que volgueu.

En segon lloc anunciar-vos que la nostre intenció és plasmar les idees filosòfiques explicades a classe aportant exemples dels temes treballats, i d'aquesta manera donar la possibilitat d'opinar sobre aquests temes. Per tant, ens agradarà molt que intervingueu a les nostres aportacions.

Finalment, esperem que les nostres opinions i explicacions us serveixin per poder entendre la filosofia, o si més no, poder refleccionar sobre temes que, encara avui dia, són difícils de comprendre.

Paula Torrents




Sonia Albizu










Andrea Salas



dimecres, 24 d’octubre del 2012

Instruccions



Aquest bloc ha de ser un espai de reflexió a partir de textos, fotografies, vídeos o altres documents que facin referència al que anem treballant a classe i a les pautes donades pel professor. El bloc està pensat per ser una extensió de la classe i el treball que s’hi realitza.


     Tots els blocs han de contenir, com a mínim, els següents apartats:

- Feines de classe
- Notícies a comentar
- Enllaços d’interès (filosofia)
- Blocs d’interès
- Dades personals (qui forma part del grup)
- Aportació del grup (espai pensat per fer una aportació original per part del grup que sigui d'interès per la classe) 

El bloc de filosofia s’anirà ampliant al llarg del curs.